Grymt kul!

Igår så tolkade ju jag och Malin, de va grymt kul och Bugzi verkade också uppskatta de :). Malin klarade sej utan att ramla , men jag gjorde typ en faceplant när hon galoppera, som tur va så fick jag bah några blåmärken. :) Men fett kul var de ändå :D Dehär ska vi garanterat göra om! Senare på kvällen hade vi nån middag med typ hela släkten, suck. Sen såg jag på Zuperzebran. De är en film jag tror jag skulle kunna se hur måånga gånger som helst. Typ världens bästa film (A) Strecket är så söt♥

Idag blire å rida ut å ba ta de lugnt :) Tror jag ska försöka hinna med å smörja sadeln trots att jag inte känner nån särskilt stor lust efter att göra de ..

Ha de super /Mikaela ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0