Juldagen

Fick sova ut idag , såååå skönt. Hade en underbar dag igår, tack alla♥ Fick verkligen myyycke mer än vad jag hade önskat mej. Fick en teddypad till sadeln som uppskattas till tuusen! Min rumpa kommer att gilla den säger jag bara :] Sen fick jag ett tjock reflextäcke, helt perfekt! Åsså fick jag ridbyxor dom är assnygga och sitter ganska bra (HATAR ATT HA LÅNGA BEN). Men jag har bestämt mej för att behålla dom ändå :) Till ridbyxorna fick jag en matchande tröja som jag gilla nästan mest av allt, den satt typ som gjord för min kropp (A)

Idag blire att fara till stallet alldeles snart, jag och Malin ska tolka efter sötaste Bugzi♥ Får väl hoppas att det ska gå bra, är värsta mysvädret ute fast de snöar kanske liite för mycke? Eller vad tycker ni? :) Sen ikv kommer näst intill hela släkten hem till oss för att äta middag. Vet itne vad jag ska tycka om det, man är ju redan less efter julafton?! Men det är ju en tradition och ha chansen att träffa släktingar som bor låångt bort. Kommer ändå försöka slänga in ett inlägg när jag får internetet att funka på bärbara. :)



Bjuder på denhär bilden :) Btw, jag och Bella fick likasamma Laptops, de äger! =D


Kommentarer
Postat av: Belliiiiissssssss<3

heeeeey snygg<3

2009-12-25 @ 12:20:27
Postat av: Ronda.blogg.se- Satsningen som juniorryttare.

Vilken data är de? :)

2009-12-27 @ 15:28:34
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0