oaktiv

har inte orkat blogga på flera dagar, finns inte så mycket att säga.. jo att bugzi utvecklas så enormt. eller ja, jag också haha :) måste säga att hon är ganska söt när hon blir tjurig :] värsta stolätet också sparkar hon bakkut :p händer mest när jag "tvingar" henne att gör öppna/sluta och skänkelvikning. =) Nog allt gör hon inte mycke i onödan. Men jag tror faktiskt hon börjar tycka det är kul när hon märker att hon kan och får mycke beröm när hon gör rätt. Justja, idag när jag red så travade hon på så mycke att min ridlärare var tvungen att säga åt mej att lugna tempot :o inte likt henne :D hon har ju verkligen börjat länga steget !

Den 20 Dec är det julshow på Nordmalings RK.
Pris: 15 kr

ALLA är välkomma att kolla på! Lovar att det blir en spännande och fartfylld show :p. Jag och Bugzi ska vara med i kadriljen. Sen ska jag och Malin va med i stafetthoppningen med Yass <3. Kom gärna och kolla :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0