bugzilady <3

Bugzi Lady
Hon är ett sto -98. Fux med en stor vit bläs, ca 155 cm i mkh. Hon är våran foderhäst och kom till oss den 14 November 09, ungefär 2 månader efter jag hade varit och provridit henne. Sen dess har det bara gått frammåt. :) Bugzi är en väldigt personlig häst som verkligen visar vad hon tycker, hon är världens keligaste häst om man lär känna henne<3. Tyvär så är hon ganska sur på andra hästar, men jag antar att det blir bättre och bättre ju mer hon lär känna dom.

Förut så gick hon Nationella 120 klasser, vet inte om hon tävlade dressyr men. :) Jag hoppas väl på att jag kommer kunne tävla LD, LC med henne när tävlingssäsongen börjar. Och att mamma vill tävla henne i dressyr, för hon kan nog bli en riktigt stjärna där bara man jobbar med henne <3. Men mest av allt ska vi ha kul! :D



Sträva inte efter framgång om du önskar det; göra bara det du tycker om och tror på och framgången föds av sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0