Sjukt bra

För varje dag som går älskar jag hästen bara mer om mer. Hon var helt underbar på hoppträningen idag och det märks att hon verkligen brinner för att hoppa! Vi hoppade mer markarbete med studs, svängar osv. Trots att jag hade hoppats på mer bana så tyckte jag de va skoj och även Bugzi. Lovorden jag fick från Anna blev en riktigt kick. Nu sattsar vi stenhårt inför tävlingarna 2010! Vi ska ut på banorna och ha KUL! :D

planerna för det nya året som kommer är väl att nu under våren så kommer vi träna för tomas hammar, lära känna varann mer, ut och ha skojj. sen under sommarn blir det finslipning och ta det lite lugnare. sen när hösten kommer så blir allt på lite mer alvar och vi ska sattsa gärnet:D

Kommentarer
Postat av: anonym

Tomas hammar suger ju!! Jag tycker då inte han e bra :/

2009-12-30 @ 22:07:08
Postat av: Anna

när kommer tomas hammar? :S

2009-12-30 @ 23:34:37
URL: http://bolgoed.blogg.se/
Postat av: Hanna H

Finaste Baggisen kan när hon vill :)

Pussa på min lilla dam från mig och önska henne gott nytt år från mig.



Kram/ H

2009-12-31 @ 09:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0