Studs

Nu sitter jag här med ansiktsmask å ba ta de lugnt :) har bestämt att ikv så orkar jag inte göra nått utan kommer väl kolla på nån bra film. ni kanske har lust att hära hur de gick på hoppträningen idag? asså de gick så himla bra! hon hoppade jättebra i studsen och tyckte de va askul. sen när vi hoppad alla 7 studs några gånger så byggde vi om till en 5½ . där gick hon klockrent och när hon kom fel en gång rättade hon till det hur enkelt som helst. tillslut låg v uppe  på 110-120 så de fick räcka där. :) märket att de skulle behövas göra hål i stigläderna. för nu när vi har börjat hoppa lite högre så måste jag komma upp ur sadeln lite mer.. :p

ni får ursäkta min väldigt dåliga sits, kunde ju somsagt inte komma upp ordentligt i sadeln pga för långa stigläder..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0