uteritt

igår glömde jag och skriva . så det får bli idag :) red ut igår för första gången ordentligt! red ensam efter torsjön, nog skulle hon allt testa mej ute också.. men tillslut så ville hon gå fram. va hur underbart som helst att rida ut, perfekt underlag, inte för mörkt och inte för ljust. de enda va väl att det var iskallt ute. :( men bugzi verkade ändå tycka de va skitkul att få komma ut å galoppa :). imorron är det hoppträning, men om det inte blir nått hoppar jag nog endå själv. sen på lördag var det tänkt att jag skulle till stan. men hovslagaren kommer ju och det är genrep inför julshowen. sen på söndan är det ju julshow. ska ju va med i kadriljen men jag kan INGENTING av programmet.. wish me good luck (A)!

nu har iaf den nya bloggdesignen kommit upp. den är inte helt klar än utan det ska läggas till några saker osv:)


Kommentarer
Postat av: Jennie

2009-12-17 @ 20:21:31
Postat av: annonym

Genrepet var väl imorgon(fre)?

2009-12-17 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0