Julshowen

Vakna för ett tag sen, insåg just att det var julshow idag .. Känner mej verkligen taggad. Bugzi ska bli fin och knoppad idag, tyvär så kan jag ju typ inte ta nå fina bilder vilket jag HATAR. Varför skulle just objektivet svika mej igår? :'( Men jag tror jag har en plan för att få lite fina bilder ;), får se om jag lyckas ! aja iaf så blir hon ju knoppad, ska få lite glitter på sej sen ska vi ha blingbling pannbandet och nya KL schabraket,fett snygg hon kmr bli<3 får hoppas på att jag kmr ihåg kadrilj programmet (A) sen så ska jag och malin vara med i stafetthoppningen med Sheba, alltså inte Yassy eftersom hon verkade tycka hindrerna va "liiiiiite" för läskiga, hihi. Har aldrig ridit henne förut men de ska nog gå bra ;) Vi ska vara utklädd till Barbies och ha Aqua låten "I'm a barbie girl". XD

Ska be mamma filma lite ;) Så kommer nog upp filmer sen och bilder.. Hare bra så länge!
/Mikaela


Kommentarer
Postat av: Vilma B - Stall Doroth

Nice blogg! Och Bugzi är jättesöööööt!

2009-12-20 @ 10:43:57
URL: http://www.skymningsmonster.blogspot.se
Postat av: Stall H ä s t

Hej jätte fin blogg!! Den är så himla fin enligt mig!!

2009-12-20 @ 10:47:23
Postat av: Katt95 på s.s

Jätte fin blogg

2009-12-20 @ 11:02:46
Postat av: linda

riktigt fina knoppar! :))

2010-01-10 @ 16:57:38
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0