Bugzi och jag

Nu har jag haft Bugzi i 2 dagar. :) Vi hämtade henne vid 10.00 igår och kom hem med henne vid 13.00. Hon fick stå inne och bekanta sej med det nya stället. På kvällen så red jag henne, kände bara på henne i skritt, trav och galopp för att kolla av hur hon var ;) Gick jättebra och hon var mycke nöjd efteråt. Hon fick också vääääldigt mycke godis, haha!

Sov på stallet från lördan till söndan eftersom vi hade ett "helgridläger" för att käna in pengar till globenresan. Idag smörjde jag upp alla träns osv. och försökte sortera lite i skåpet.. Sen kom iaf mamma och hjälpte mej när jag skulle rida. Fick igenom henne riktigt bra för att vara 2:a gången. Blev bara skritt och trav, behövdes faktiskt inget mer så det fick räcka. Man ska ju sluta när det går som bäst och hon fortfarande tycker det är kul:)

Hade tänkt försöka göra upp scheman varje vecka över hur jag/mamma ska rida.
Måndag - Dressyr inne, lösgörande och stretchande övningar
Tisdag - Rida ut, skritta mest och ta det lugnt
Onsdag - Markarbete med mamma?
Torsdag - Dressyr, tempoväxlingar
Fredag - Hoppträning

Kram Mikaela och Bugzi! ♥


Kommentarer
Postat av: Natali

Ni är underbart fina tsm!! :)

grattis mickis till din apelsinätare ;p

2009-11-15 @ 19:00:19
Postat av: Anna

superfin! Ni passar jättebra ihop :) haha, vi kan ju hoppträna tillsammans framöver kanske !

2009-11-15 @ 21:25:26
URL: http://annawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0