Dressyr

Blev dressyr inne idag igen, behöver verkligen komma ut och rida i helgen för lite omväxling! Kan sammanfatta dagens ridåass ganska kort, hon gick super! Gick i form mestadels under lite protester när hon börja få igång bakkärran, haha! :) Hon är verkligen en riktigt fin häst med stor potential i dressyren, det gäller bara att hitta dom rätta knapparna och plocka fram det rätta i henne. Imorgon blir det våran första hoppträning, såg banskissen idag. Var mest markarbete och lydnad. Tummen upp för det! (Y) Får hoppas att det kommer att gå bra och ingen avramling , fast med världens underbaraste och snällaste häst så är jag inte ett dugg orolig. =)

Nu närmar det sej till globen också, så himla kul det ska bli! Fast känns lite trist att vara borta från Bajsan i hela 3 dagar. Men då ser man framemot att ha en välriden häst när man kommer hem om mamma orkar jobba lite med henne ;) Tror faktiskt jag ska försöka hitta lite julklappar när jag är i sthm. Har ju lovat mamma en jättebra present eftersom hon är världens bästaste och snällaste mamma! Jo, ska förresten införskaffa mej ett par nya snygga ridbyxor som kanske kostar lite mer. Snygga och bekväma ska dom va, helst randiga om jag hittar :) 



Söt bild!

Kramar och pussar från Mikaela och älsklingssbugzi :)♥

Kommentarer
Postat av: Tove O

Hej du glömde att ge din msn så jag kunde svara på din fråga :P Men jag skrev svar så om du läser komentaren jag skrev efter så får du se :)

2009-11-20 @ 14:07:37
URL: http://lillatoove.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv: Ja, jag bor uppe i Norrland, några mil utanför Luleå :)

Du har en söt liten häst :)

2009-11-20 @ 18:43:48
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/
Postat av: jenny

jag vill också har rosa ridbyxor =P

2009-11-22 @ 21:44:01
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0