Hemma!

Nu är jag "äntligen" hemma från underbara Stockholm och Stockholm International Horse Show. ♥ Har haft en super helg med Malin, Jennie, Isabell, Amanda, Anna och Natali! På fredan så var vi i globen och tittade på agria hopppningen och invigningen. Sen for vi hem vid 23.00 på kvällen till vandrarhemmet vi bodde på. På lördag hade vi betsämt att vi bara skulle shoppa å så. Handlade bara en jacka :o Trots det stora utbudet så var de skitsvårt att hitta nått man fastnade för.. Iallafall så gick vi på bio och såg den nya Twilightfilmen, New Moon. Den ägde sönder allt å alla :p. Sen träffades alla och vi åt middag tsm på en Indisk resutrang. :)

Det blev också lite shoppning inne på mässan i Globen. Snacka om att man hittade många saker man ville ha (a). Till mej själv blev det en assnygg Jacson vinterjacka, jättenöjd över mitt köp. =) Sen till Bugzi så hittade jag ett blått lite tjockare schabrak och ett vitt Kingsland schabrak men blå och röd passpoal, sen så köpte jag ett brunt Swarowski pannband till henne, ÄLSKAR VERKLIGEN DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0