Markarbete

Dagens ridpass har faktiskt gått riktigt bra. :) Mamma fick börja med att skritta fram henne och jobba henne i skritten. Hon lossnade riktigt bra i vänstervarvet som hon har svårare för. Tack mamma ♥ Sen efter hon hade skrittat fram henne så red jag. Vilken skillnad de va mot när bara jag ridit henne. Travade fram över några cavalettis. Först från början var hon lite lat, men när hon förstog att de va hoppning på gång så tände hon till! Hade ställt fram 2 räcken i mitten som stog snett så det blev en 8-volt man kunde galoppera och rulla på, på hinderna. Tog en sådär 6-7 skutt på 70 cm sen så var hon rätt så less, travade och skrittade av henne ganska länge. Sen så råkade jag ge henne några morötter idag..

Funderar också på att köpa sprenger kopior när jag far till globen. Nån som vet om dom är dugliga? ;) Önskar man hade pengar så man hade råd till orginalen.. Har tittat runt lite på tävlingsschabrak och luva. Älskar Glen Gordons design. Blir nog att köpa ett sånt schabrak med matchande luva. Så söt hon kommer bli♥ Nu måste jag bara bestämma mej för vilken färg jag ska köpa

Kram Mikaela och Bugzi :)

 

Kommentarer
Postat av: Alice - Sigonia

Hej! Din häst är jättefin ;) Tycker att det mörbruna och gråa var snyggt, men kan inte riktigt se framför mig vad som passar till din häst :P



.... Är från s.s och heter Sigonia :)

2009-11-18 @ 19:52:12
Postat av: Anonym

Det mörkbruna i 1a hand tycker jag och det gråa i andra hand tycker jag. Pussa hjärtat från mig! / H

2009-11-19 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0