Ridhuset

For som vanligt då till stallet efter skolan. Skyndade mej att borsta en väldigt smutsig häst som på nått sätt fått spån över hela sej trots att hon har på sej innetäcket dygnet runt.. Hm? Sen fick hon en hel del morötter. Måste verkligen sluta skämma bort henne så ;) Blev ridhuset idag, red mest bara runt och försökte få henne slappna av och ta stöd i yttertygeln. Lyckades väl sådär, kunde ha gått bättre men hon gick okej. Tog några ego pics på henne och mej fast dom laddar jag nog inte upp mohahaha! :]

Imorgon ska mamma hjälpa mej. Det blir markarbete som jag hade tänk, ska ta fram ett eller 2 hinder och bara ta något skutt. Försöker leta fram nån bra övning man kan göra. Laddar upp den senare eller imorron :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, så fiiin polle du har :)

Tänkt tävla ngt senare ? :)



Man får inte skämma bort sina hästar så där ;]

2009-11-17 @ 22:06:51
URL: http://julialindqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Världens finaste tjej ;) Glömde nog bort att säga det men hon går bäst på smala två delade bett. Ju grövre det blir, desto mer protester. Läste dessutom att ni har leriga hagar, får hon mugg testa fucidin. Köps på apoteket och är fotsvampsalva för människor. Kram/ H

2009-11-17 @ 22:07:11
Postat av: Natttaah

Så underbart söta ni är tsm mickis<3<3 :]

Ni är lika söt båda två:]

Vad kul att det har gått så bra hittills :) hoppas det går kanon imorrn men det tror jag!! :D

2009-11-17 @ 22:08:13
Postat av: Natttaah

Så underbart söta ni är tsm mickis<3<3 :]

Ni är lika söt båda två:]

Vad kul att det har gått så bra hittills :) hoppas det går kanon imorrn men det tror jag!! :D

2009-11-17 @ 22:08:34
Postat av: Emma.A

Gud vilken söt häst, vart rider du? <3

2009-11-20 @ 20:25:53
URL: http://shineandglow.blogg.se/
Postat av: Elin

ååh va roligt att det verkar gå så bra för er!

jag saknar henne sååååå:( jag måste komma å träffa er snart hihi, jag ska iaf börja leta häst nu också så de blir roligt!

Lycka till i fortsättningen

kram elin

2009-11-22 @ 19:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0