Umeå

Blir stan idag ;) Ska försöka hitta skor och jacka, annars MÅSTE jag hitta de när jag är i stockholm. Såg att det skulle bli fint väder idag, perfekt att fota i. Typiskt att jag just skulle bort då.. Men hoppas det blir lika dant väder imorron så jag får lite snygga bilder på Bugzi :) Justja, ska förresten åka förbi SURF en sväng, såg att dom hade typ utförsäljning på ridbyxor osv. Får hoppas jag hittar nånting så att allt inte är slut :(

Sen somsagt så letar jag dressyrsadel, om nån vet nån bra som är till salu lämna gärna en kommentar om märke, pris och storlek.

Kram Mikaela :)


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

jag behöver också en ny dressyrsadel . Just nu har jag en princeville allround som funkar bra men man vill ju samtidigt ha en dressyrsadel att träna riktigt i !

2009-11-21 @ 15:10:55
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: va kul att du gillar den! :D



Gaah va shoppingsugen du fick mig att bli nu. Hoppas du hittar det du ville ha :)

2009-11-21 @ 15:33:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0