Beställt

Idag beställde jag en assnygg jacka från Horze! Har aldrig varit ett så stort fan av Horze egna saker men.. Deras nya kollektion med flaggor är verkligen supersnygg!

Tog den blåa jackan, fanns bara den i min storlek. Synd för den gröna va också snygg :) Justja,valde att sätta mitt namn framme på jacka på vänster sida. Blir nog bara finfint ;-)

Red ochså finaste B idag. Övade lite smått omhoppningsväng och låg på en 8 volt med ett hinder i mitten. Sen på slutet tog jag några språng på 110,kändes bara bra. :) Avslappnad och supduperfin va hon på slutet♥ Red inte spec länge heller, typ 30 min. Då går hon som bäst.

Beställ en du också innan dom tar slut! Finns på www.horze.com
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Amanda

den var jättefin:)

2010-04-09 @ 08:04:01
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: MLI - TÄVLING I BLOGGEN VINN ETT SCHOCKEMÖHLE SCHABRAK! - HÄSTBLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

sv; jo dom var coola :) Men blir nog västen iaf :)

2010-04-09 @ 12:35:02
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn ett Glen Gordon schabrak!

SV: Tack :) Lånade mammas kamera, då inte min vill fungera för tillfället, och det är vekrligen kasst ljud på den. Hoppas man hörde lite iaf ^^

Har fått det sponsrat av en butik här i Gävle :) de har tyvärr ingen webbshop. Men om du har vägarna förbi Gävle så säljer de GG schabrak :)

2010-04-09 @ 12:39:15
URL: http://eliinsofiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0