Bus

Idag trodde jag seriöst att B skulle ha ihjäl mej. Först hade vi det asmysigt,gav henne massa gotta och bortstade i minst en timma. :) Tror faktiskt jag har blankaste hästen i stallet nu ! :) Sen skulle jag bara ut och leda henne. Skulle testa ridbanan.. Ovh ja de gick ju som de gick. Hon blev bara mer och mer taggat fast jag ledde henne?!
Sen så låg det en helt vanlig bom på ridbanan, den sög hon tag i och började trava med mej hängandes efter haha <3 VÄRLDENS språng över bommen som är 10 cm hög. Efteråt fick jag stopp på henne men då va hon i full fart och bockade stegrade gjorde kaprioler... Haha! Liiiite överskottsenergi,men hon har ju bara vilat typ 6 dagar :(

Längtar inte tills i helgen, har ju 2 dagars hoppträning UTE! Och det bli första gången hon hoppar på 2-3 veckor. Hon kommer ju va helt galen,och jag kommer flyga av haah ;))


Kommentarer
Postat av: Amanda

bushäst!;D

2010-04-24 @ 08:18:41
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Lite väl med 2 dagars efter 3 veckor utan att hoppa?

2010-04-26 @ 12:46:35
Postat av: ..................

hoppas du ramlar av

2010-04-27 @ 17:30:56
Postat av: .....................

hoppas du ramlar av

2010-04-27 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0