Film från tävlingen

Har äntligen tagit mej tid att filma från tvn.. Blir alltid att jag får spela upp från videokameran i tv,sen filma med mobilen på tvn för att få upp videoklipp här. Det suger verkligen att vi inte har nån sladd till videokamran.
Ni får stå ut med den usla kvaliten,
Filmen är från LBn, kollade igenom poängen och såg att nånting inte stämde så då räknade jag om flera gånger och det blev 61,1%. Hur bra va inte de för att vara första tävlingen?!
Hade på lur att de inte va nått som stämde redan när jag fick se poängen första gången och hur det hade gått att rida. Menmen, det är ju ändå inte poängen som gör det utan känslan. :)
Vi gjorde ju en del märkbara missar också! Och minst 5 moment drogs det ner 1p för att hon var spänd!! Fatta vad vi kunde fått om hon va avslappnad och vi inte gjort missarna :D
 
PUSS PÅ MIN DRESSYRPÅLLE♥♥♥♥

OBS: Filmkamerans storlek passade inte i TVns storlek så filmen är rätt så avlång,så hon är mycke kortare i kroppen egentligen:p


Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0