Ändrade planer

Har ändrat om lite klasser och så till Vännäs. Var tänkt att hon skulle gå 115 , men jag strök mig. Hon gick så himla bra på Hippo. Så vi spar den höjden till Surf.

Istället ser det ut så här:

Fre- 1m, 110
Lör- 105
Sön- 110

Är så grymt taggad! Har bestämt att jag ska vinna en 110 nu! Och 0an ska sitta hela helgen. Lär ju bli spännande med vattenmattan också , haha. Nej men , jag vet ju att hon kan hoppa en 115 oxer stillastånende, så ett räcke på 110 lär ju bli easy shit ;)

Söt häst :)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

Lycka till =D

2010-08-13 @ 23:11:58
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0