Äntligen

Betalningen gick bra tillslut i tdb, nu taggar vi Vännäs!

Idag red jag på banan. Först red Linn (min låtsassyster), hon har ridit lite grann förut, och det såg så himla bra ut! Bugzi är verkligen en ängel ibland, Linn travade tom själv! Sen satt jag upp utan ridkläder eller nått haha, men hon gick som en klocka. Ovanligt lätt i handen och så himla mjuk. Skuttade nått språng , och avslutade med en lite högre oxer. Fick först 2 stopp, red i dressyrgalopp och stackars häst har ju ingen chans att ta sig över. Ibland undrar jag hur hög IQ jag har :p Sen när jag fick lite mer gooo i henne så va hon säkert 2 deci över!! Så himla fin. Borde lärt mig vid det här laget..:@

Förresten så har jag en jätterolig nyhet! :D Idag blev jag erbjuden att vara med i Södra Umeå RFs Div 2 lag. Självklart sa jag ja! Ska bli hur kul som helst, och vi ska vinna ;) Första omg. är redan nu på sön! 110 A:1a. Var ändå den klass jag redan är anmäld i så de gör ju inget ;)
2:a omgången är på Surf den 5e september. Också en 110.
3:e är på Umeå RF , Nationell 115.

Sen en annan kul grej är att Kerstin Martinsson (jätteduktig hopptränare) ska komma till våran ridskola 3 gånger i höst! Äntligen så kan vi ta tag i träningen på allvar. Nu har de mest varit att småskutta lite nu och då. Har inte tränat för nån på hela sommaren..


Kommentarer
Postat av: Anna

Kerstin martinsson ska komma och jag har ingen häst att hoppa :( åh.

2010-08-19 @ 10:34:40
URL: http://annawestermark.blogg.se/
Postat av: emelie

www.zodiacstar.blogg.se

fågestund :d

2010-08-20 @ 23:41:52
Postat av: emelie

www.zodiacstar.blogg.se

fågestund :d

2010-08-20 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0