daaamp

damp ponny. idag när jag red ut så är de en korsning man ska rida över. nu hade dom satt dit reklamskyltar som verkligen bits! tog tvärstop sen en stegring runt och full galopp hemmåt,fick tag i henne direkt och vände igen. då backade hon ut i korsningen. och de va ca 10-20 bilar där. lagomt pinsamt... men efter lite övertalning så gick de väl vägen,men det var tveksamt. annars flöt det på bra. övade mycket på min sits,och att få henne avslappnad ute. som annars kan vara ett väldigt stort problem..

Kommentarer
Postat av: emelie

Tja, nej jag vet inte om jag tog några kort på er, kan vara på stellas kamera.. annars var det nog bara pernilla larsson, kan hända att britta söderberg gjorde det med! :) mvh emelie

2010-08-01 @ 22:04:09
Postat av: Amanda

Sv; Jag fotade en dag men bilderna är på min andra dator, men kan kolla lite senare om jag har några bilder på dig :) vad har du för mejladress som jag kan skicka dom till isåfall ?

2010-08-01 @ 22:16:42
URL: http://figurera.blogg.se/
Postat av: Anna

ofta i reklamskyltskorsningen :(

2010-08-02 @ 06:49:40
URL: http://annawestermark.blogg.se/
Postat av: emelie

www.hoppfjollorna.blogg.se

Skicka din bild och vi bedömmer dig (:

2010-08-10 @ 00:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0