haha jag är sämst

bara för att jag sagt att jag inte ska skriva nå mer kommer jag på 10000 saker att skriva om. bugzi har vilat 2 dagar nu. skitssmart när det är tävling hela helgen. skulle ju rida idag men det har vräkt ner precis hela dagen. lite regn tål jag, men det verkligen öser ner. och ridhuset är sämst :3 men imorron blir det en lättare joggintur,packa allting. fixa transporten.

har lärt mej att göra snygga pannband också! tror jag ska ha det i helgen. färgerna är lite missvisande. är marinblått och beige. precis som hennes schabrak. :) kan typ sälja för 150-200 kr /st? :P om nån vill ha :P är pannbandet som är dyra , bara så ni vet!


Kommentarer
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna

Jag har massa pannband hemma kan du inte göra ett inlägg med hur man gör. Vill så gärna ha ett.

2010-08-05 @ 23:56:14
URL: http://emmahulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0