jappjapp

kan berätta hur de gått fre och lör. fre i 105 kändes hon jättefräsh , hoppade super och var verkligen med. svängde svängar ingen annan gjorde, tyvär missade jag en så det blev en liten båge som kostade mej 1a rosetten. men 2a blev vi och supernöjd!!!!

idag hoppade jag 1m, jättefin,taxade perfekt på varenda hinder. äntligen har känslan för att se avstånd satt sig riktigt. hon kämpade verkligen i omhoppningen och praktiskt taget så kunde vi inte ridit snabbare. hon har också gränser. men 4a blev vi men klart bästa rundan i år!

i 110 låg vi i botten i början av banan, sen kom hon igång och hoppade super!! 0a i grunden. sen blev jag för ivrig i omhoppningen. rev ett hinder pga av slarv från mig. sen missade jag nästa så en stor volt blev de. haha, hade jag inte rivit och missat hindret hade vi vunnit med 2-3 sek av 50 st. ;) men även nöjd här! måste ju testa vart gränserna går för henne. och nu vet jag ju på ett ungefär ;D

imorron blir det en 115 A1a. Ska bli jättespännande ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0