no more update

aah,kommer inte upptadera nå mer fören nästa vecka. orkar typ inte å har inge att skriva om.. ska ju iväg å tävla i helgen fre-sön. är supertaggad och bästa Anna ska följa med. Hon ska bli årets hästskötare och fotograf;);)<3 På fredagen blir de 105 startar sist å där blir väl att satsa antar jag om hon är på humör. 
Lördag 1m och 110-DMklass. Startar ungefär i mitten i båda klasserna. Tanken är att bara få fina rundor,sen ser vi väl hur resten går :p
Söndagen är det sista DMklassen. Den är 115A1a. Späännande. startar dessutom sist av alla.....

Haha kan dra outfiten på en gång.de är väl de de flesta vill läsa om .......

jag:
CO hjälm marinblå
vita pikeur liugana ridbyxor
marinblå tröja från gina , ser ut som kingslands
svarta tretorn
svart säkerhetsväst

bugzi:
Dyon marinblå schabrak
bruna veredusskydd
tabacco gg träns
tabacco sadel prestig
röd rosett i svans

och ja , jag ska knoppa för en gång skull. har tränat på rullknopparna och dom ser faktiskt okej ut.


Kommentarer
Postat av: amanda

ps. säg till nästa gång du ska till övik och tävla så kan jag fota några bilder till dig :)

2010-08-04 @ 00:32:46
URL: http://figurera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0