RIDA!!!

Idag var första dagen på 2 veckor jag ridigt!! Och kul var det ;) Kändes bara bra att få sätta på sig hjälmen och ridstövlarna igen. Ska skritta i en vecka, sen nästa vecka så tar vi trav och lite lugn galopp.

Red på banan för säkerhets skull (man vet aldrig). Pigg var hon , skrittade runt bara för att känna av , böjde lite i sidorna. Arbetade i en väldigt låg och lätt form en liten stund. Inga problem där inte , kändes helt fräsh inga ojämnheter av de jag kände. Men om det skulle va nått så visar det sig nog i hoppningen...

Rider ut resten av veckan tror jag. Mötte förresten en älg när jag var ute och gick igår! Den var jättenära, tror jag blev mer rädd än hästen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0