Snabbt frammåt

Snart har jag haft Bugzi i 10 månader. Tiden går så sjukt fort när man har roligt..
Innan det hade jag tävlat LD LC som max på en C-ponny. Hade aldrig hoppat högre än 1m. Var ganska hopprädd om hinderna va 90 och uppåt.

Jag och Bugzi startade våran första tävling i slutet av Februari. På ganska exakt ett halvår har hon tagit mej från 70-80cm till att ha tävlat 115/120. Vi har sammanlagt gjort 20 starter tillsammans. Och på dom starterna har vi tagit 13 placeringar.

Nu ska vi backa tillbaks lite,tävla 90-110 klasser. Ha kul,känna oss riktigt säkra. Vara VÄLDIGT stadiga i 110. Leka runt banorna helt enkelt.:D 

Ville bara säga hur sjukt mycket jag älskar den här hästen! Hon gör verkligen allt jag ber om , ställer upp till 110% och har en kämparglöd som få ;)




Kommentarer
Postat av: Lucas

GRATTIS till de fina resultaten, ni är verkligen duktiga! Ska försöka komma till Vännäs och se er live.

2010-08-09 @ 07:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0