Usch

Har bara tråkiga nyheter att berätta... Var i vännäs idag, framridningen kändes inte bra, vägrade flera gånger. Inne på banan "stoppade" hon in sig nästan på varenda hinder.. Gick iaf 0a men fick ett stopp i omhoppningen. Inte riktigt likt henne i 1m... Tänkte bara att hon hade en dålig dag.

På framridningen för 110 så vägrade hon hoppa ett hinder. Men det var kaos, vi va 10 stycken inne på framhoppningen så jag trodde de va därför. Tog nått lite lägre språng och gick in på banan. Hon sparkade bakut, ville inte frammåt. Stannade på första hindret, sen stannade hon igen och långt innan. Jag märkte att hon var väldigt irreterad på nånting.. Och det kändes verkligen inte rätt.

Fick som tur va kolla henne direkt av veterinären där. Hon ville inte böja hoven på vf. Så där sitter väl antagligen problemet. Hon måste ju haft jätteont när hon hoppat.. Att hon hoppade 1m fattar jag inte , bialnd önskar man hästarna kunde prata...

Vi ska iaf kolla upp henne på måndag. Men jag missar nog dom kvarvarande tävlingarna. Och ingen Kerstin Martinsson. Men huvudsaken är att hon blir frisk<3

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv det kan jag verkligen förstå!

2010-08-20 @ 21:42:17
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Hoppbloggen

Hoppas att ni hittar felet på måndag!



SV; ÅH tack! Hon kändes väldigt fin idag! - Det skulle absolut vara mer än uppskattat.

2010-08-20 @ 21:46:34
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0