Hjälm

Blir ingen ridning idag, är ju typ värsta snöstormen :o Inte kul :( Men Bugzi förtjänar en vila, hon har ju inte vilat på över en vecka! På onsdag ska jag hoppa, jättekul:) får se vad det blir för övning.

Har också hittat en GPA speed-air Europa för halva priset! Det innebär att det kostar lika mycket som en Charles Owen, fråga är vilken jag ska köpa? Nackdelen men en GPA är ju att dom är kalla på vintern och att det kan komma in knott i vetelationshålen på sommaren. Men å andra sidan flyter man ju bort om man har en CO på sommaren. :) Hur är GPAn i storlekarna? 

Är dessutom en GPA med stjärnor :):)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh kan du länka till den med GPA:n? :)) Är grymt sugen på en sånn också :D



Btw. jag har en Charles Owen, fast nt den nyaste :)) Men dem är väldigt sköna & bra, men dessvärre har mitt läder på den mörknat på den :s

2010-02-21 @ 14:14:47
URL: http://petraebbesson.blogg.se/
Postat av: ......................

sluta tro att du är bäst

2010-02-21 @ 15:30:52
Postat av: mli - hästbloggen för er som gillar hästar

sv; har ingen men vill ha, hört att dom är små i storlekarna, :) vad heter sidan ?

2010-02-21 @ 15:54:18
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: cooool

assåww mikaela, du är tewwp coooool jao.

får jag bli som deej?

2010-02-22 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0