Mamma red

Idag har det varit kalla än nånsin tror jag.. Imorse stog termometern på -32 grader ?! Det är föööör kallt. Och då menar jag för kallt..  Mamma red Bugzi idag. Av vad jag hört så har det gått bra :).

Har bokat in en ny tävling idag också. Det är den 21 mars i Övik. Banan kommer att byggas som en lokal/regional tävling. Perfekt, ;) Ska hoppa 90 och 1m. Och nu ska vi orka runt hela banan, det har jag bestämt mej för! Båda omhoppningarna är A:1A så alltså kan de bli en 110.. Man kan ju alltid hoppas :)

Ska ju hoppaträna imorron också. Har inte bestämt mej än hur jag ska bygga banan , men ska ta med en mur och en kombiantion. Alla vet väl om att nytt i TR för 2010 är att kombiantion får finnas med från LC för storhästar! Alltså får man räkna med att det kan komma kombiantioner i LC.


Kommentarer
Postat av: Amanda

men fy vad kallt!

kul med tävlingar:D

2010-02-23 @ 19:36:40
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0