Resultat

Är ganska nöjd idag. Blev lite blandat resultat,. I första klassen på framhoppningen så va hon hur seg som helst, fick aldrig igång henne. Sen gjorde jag ju en liten tabbe också , hehe. Skulle hoppa ett litet hinder på 30 cm. Jag tror ju sjäklart att hon ska hoppa,men tydligen så skulle hon inte de. Så jag åker fram på halsen och glider av.. Pinsamt värre. Sen när vi kommit in på banan flyter allt på. Fick upp ett jättebra grundtempo och i omhoppningen fick jag till en riktigt bra sväng. :) Blev 0-0a och fick en 1:a rosett. Inte direkt nån kokurans men ;).

Sen i andra klassen, 1m, där stog hon nästan stilla i galoppen, hade ingen framåtbjudning eller nått. Tror hon blev lite less efter första klassen. Vi stoppade ut oss ;( Jättesynd men efter att vi fått ett stopp på första hindret slutade jag rida! Och de kan man ju inte göra på lilla Bugzi :). Sen märkte vi när vi kom hem att hon aldrig hade ätit sin mrogonmat?! Så jag tror hon förlorade mycke energi på det också..

Bildbrist..

Kommentarer
Postat av: Amanda

grattis, men synd i 100:)

2010-02-14 @ 20:07:23
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0