Uppdatering

Känner mej lat just nu. Orkar inte skriva på flera år känns de som! Bugzi har funkat super hela veckan. Vilka framsteg hon gör alltså :) Idag red jag Yasst och vilken skillnad mot Bugzi. Kändes som att sitta på en gummihäst som fladdra åt alla olika håll :p Hon är ju typ överrörlig.. Btw så kommer mitt träns inte förens på måndag buhhu:( Men får väl inviga det då ;) Guuuh! Är så mkt saker som ska göra nu ,, speciellt en massa onödiga saker!

Ny hjälm
Tävlingskavaj
Veredus Olympic bakskydd
Nytt träns BESTÄLLT
Tävlings schabrak+luva
Handgjorda pannabandet
Magplatta SKA ÅKA OCH HÄMTA SNART
Ev. Läderridstövlar

Sen är det ju tävling i övik nu på söndag, kommer kosta ungefär 500 allt som allt. Det är dyrt att tävla.. Sen ska jag förhoppningsvis åka och tävla på surf den 14 feb, blir lite billigare dit ca 400 tror jag. Sen äter hon som en gris (kanske valde fel djur eehe?) 2 havresäckar per månad , suck . Sen har stallhyran blivit dyrare , suck åter igen. Sen träning för Anna Spencer en gång i månaden. + att jag är med i hoppgruppen varannan fredag. Suck suck suck vad allt är dyrt!!


Sammanlagt , ca pris: 11 000 kr .. då räknade jag att jag hade köpt alla saker jag ville ha , tränade för Anna en gång, stallhyra en gång, 2 havresäckar, Ridlektionerna och 2 tävlingar .. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0