...

Förlåt att jag är seg på att blogga! Men de händer inte så mycket när hästbäst vilar. :) Hon verkar faktiskt trivas i hagen nu, för hon rullar sig då varje dag och springer ut till gräset.

En sak som är skitjobbig också, sprayar på flugmedlet, sätter på flughuvan och täcket. Men ÄNDÅ så blir hon biten.. Nackdelen med att ha hage nära en "älv". Aja, hon blir ju bara lite biten så det är ju ingen större fara..

Hoppas jag får bilder från övik snart! :D Ska bli spännande att se hur de såg ut ;o Hm, jag skulle vilja ha en bild på hindret vi var sååå nära på att totalkrasha.
Med tanke på att jag red på gummityglarna, å att jag inte skulle slita hon i munnen bara släpte jag allt så dom hamnade framför huvudet ;S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0