finaste i världen

idag blev det ett dressyrpass . utan hjälp då, försökte minnas så mycket jag kunde av dressyrpassen förra veckan. gjorde en övning som lösgör och gör dom uppmärksam. riktigt bra är den faktiskt.

man rider på en åttvolt, ena volten gör man förvänd sluta, sen direkt vid voltbytet galoppfattning. och den ska vara direkt inte 5 sek senare. sen blir det förvänd sluta direkt efter avbrottet.

red också med det svarta gg tränset, är ju gummityglar på de. haha, har ju alltid hatat dom där tyglarna starkt. men idag ändrade jag faktiskt mej, kunde hålla i bättre,dom glider inte och ett mycket jämnare stöd.

underbart fin va hon på slutet! kunde bara sitta och åka, och hon hade en bra takt, kände precis vart hon hade benen... hihi hoppas hon är så imorron också:)och tog ett skutt på vattenmattan,var inge problem. bushest:p hon riktigt letade hinder...fast hon fick bara skutta nån gång ;);)

å jag beställde bilder från övik idag! så grymt snyggt de kommer bli. ska ha en vägg på mitt rum med bilder på henne och alla priser <3

Kommentarer
Postat av: Josephine Sandström

hejsan!

såg din annons på hästnet... och tror jag har mailat utan svar. Om en Charles Owen hjälm. Har du någon kvar?

2010-07-29 @ 13:49:56
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0