Hoppträninggg

Japp, idag har det hoppats. Om man ser helhelten så gick de jättebra. Men bitvis var vi nere i botten. Hoppade en bana på 110,115. Bra flyt och kombinationen blev de nästan trångt i. Sen höjde vi upp ett räcke och en oxer. Där försvann ju mitt självförtroende... Och visst, hon hoppar men hon gör de inte utan att man hjälper henne på dom höjderna. Efter några försök så tog jag tag i det hela och vi hoppade dom 2 hinderna perkfekt. Visade sig att räcket va 130 och oxern 125... Hm skulle ju va 120. Menmen.

Ska hoppa 1-2 språng varje träning på den höjden bara för att stärka självförtroendet och känna mig säker. Tror det kommer bli jättebra :) Har verkligen ett mål att starta 120 iår :):) Men jag vill att 110 och 115 ska kännas lekandes lätt först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0