Köpa

Jag har kommit på en sak jag ska inhandla så fort som möjligt. En lädergrimma. Fin ska den va också, inget dåligt torrt läder som går av eller spricker direkt. Dessutom ska jag sätta dit en graverad skylt med "Bugzi Lady".

Leta upp lite priser, och det ligger mellan 60-120 kr ungefär. Trodde det skulle vara mycket dyrare för en graverad bricka!

Och ja , jag är tvungen att köpa en ny eftersom hon har lekt sönder sin.. Fast snarare SINA grimmor. Samanlagt är de 4 grimmor tror jag hon lyckats haft av.

Btw, Nån som har en sån? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

(skulle ha kommenterat inlägget in my dreams men det gick inte så kommenterar här ist) :D

Varför kan hon inte få föl?

2010-07-10 @ 19:21:21
URL: http://hannabresellss.blogg.se/
Postat av: Hanna H o Wella

Klart hon kan få föl om man vill! Sen är frågan om hon har egenskaper som man vill föra vidare. Kroppen - nej, viljan - ja. :)

Pussa på min baby!



Kram/ H

2010-07-10 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0