longerade

yyyes,yes,yes ! allt jag jobbat med fick jag tillbaks idag. longerade henne utan inspänning. i skritten gick hon i form, och i galoppen fick hon en hur snygg form som helst?! traven sökte hon sig neråt men aldrig nån riktigt form. men jag är i chocktillstånd, att hon ens frivilligt går i form...det kunde jag allrid tro!

nu till en annan askul grej! övik ska kanske arrangera en pay'n'cross. hoppashoppas att dom genomför det. har alltid velat hoppa terräng.. synd bara att man bor i norrland, närmaste riktiga fälttävlansbana är 25 mil bort. får se hur det ser ut nästa år. skulle faktiskt vilja ta fälttävlans kort ;)

hihi imorron ,  då kanske jag får veta en kuuuuuuuuul grej :D::D:D::D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0