nextstop@stable

Nu drar jag snart iväg till stallet. Hon ska få på sej nya dojjor. :) Hoppas hovis kan fixa hennes små "sprickor" i hovarna.. Vill verkligen inte att hon ska få en stor spricka i hoven. Tycker jag smörjer in så ofta jag kan men de kommer ändå "små" sprickor.

Sen ska jag ut och skritta i en timma. Tror det blir skritt imorron också, sen ska hon få vila nån vecka och bara gå och tjocka sej på betet! <3



En grejj i helgen jag vart ltie missnöjd med var kombinationerna. I 1m gick hon super i en kombination räcke, räcke.

Men i första 110 så stoppade hon upp sej väldigt mycket och hoppade väl nästan stillaståendes över och fick plats med 2 pyttesmå galoppsprång.

Sen i andra 110 så var det räcke oxer. Och jag ramade inte in henne ordentligt (var en konstig böjd linje) så hon sicksackade till räcket och tänkt hoppa åt sidan, men jag klämde över hon och hon fick plats med 2 små.

Allt vi har tränat på hemma har ju gått så himla bra, till och med 3 kombiantion har funkat super och hon har nästan blivit för lång ibland. :( Aja, är bara att ta nya tag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej! Gör mig en tjänst och rösta på mig, nummer 1 "Rebecca & Chrissan" i tävlingen här: http://baraponnyer.blogg.se/2010/july/ekipagen.html

tack i förhand!

2010-07-06 @ 00:10:23
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0