Gågågå

For till B tidigt idag eftersom det inte fanns nått att göra på skolan. Borstade och myste över en timma :) Hon är så himla gosig när hon lägger huvudet på axeln och somnar <3

Sen var jag ute och promenixa lite i skogen och efter en väg i ca 40 min. Bra för henne och bra för mej !
Hon hade varken ätit eller druckit när jag kom dit, men hade ingen feber.

När jag for därifrån såg jag henne stå och äta och dricka! Och vet ni vad? Hon drack en hel hink! :D
Hoppashoppas det håller i sej nu :)

Men,,, hon har fått en jättestor "bubbla" där vi sprutade in medicinen igår. :( De röda linjerna markerar där bubblan är :(



Kommentarer
Postat av: ...................

kan du inte ta hand om en häst eller??:@

Det är ju du som har gjort henne sjuk!!!

2010-06-07 @ 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0