Grönt gräs och sommaren äger

Nu börjar de verkligen kännas på riktigt att sommaren är här. Idag byggde vi hade och släppte ut Bugzi på grönbete! Ni ska bara veta hur lycklig hon blev :')

Imorgon åker jag till Stockholm! Ska bli superkul att gå på Gröna Lund och bara umgås med mina kusiner och farmor och farfar.

Sen kommer jag hem på onsdag kväll, så bloggar kanske på torsdag. Åker sedan på fredagen till Övik och hoppar 1m. Hörde att det var stilhoppning så ska bli spännande!
Lördagen hoppar jag 95 och 110. Vill ha stadiga rundor, känns det bra satsar vi lite.
Söndag hoppar jag bara en 110. Måste verkligen få rutin på den höjden. Så en stadig runda där skulle inte sitta helt fel!

Ha de super så länge! Ska hoppa ikv och mamma ska filma,lägger upp det sen. ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

shit, vad står det!:P

2010-07-03 @ 14:32:40
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0