Jobbig häst.

Haha, varje dag jag är på stallet förundras jag över hur rolig Bugzi är. Hon ger mej alltid ett gott skratt. Hon brukar ofta lyckas göra de omöjliga möjligt! Tex, för nån dag sen lyckades hon ta sönder ett fastsvetsat järnstaket i hagen. No idea hur hon kunde få loss det.. Men hon bevisade att hon kunde!

Har ni också känt att era hästar brukar va så nån gång? ;)


Sen idag när jag var ute och skrittade bajsade hon, sen var det inget mer med det. Och vet ni vad hon gör på hemvägen? Flyger rätt upp i luften för att hennes EGNA bajshög var superläskig. Hon skulle inte förbi den.. Men efter en stunds övertalning kunde hon spriiinga förbi. Det är inte nyttig för henne att vila alltså..

Har en rolig sak att berätta ang bilden. Jag ska nog (om allt går som de ska)
 rida LC, LB hemma på Yassy nästa helg. Vi har ju en lokal ponnyhopp och hon
 skulle behöva komma ut och lufta av sig lite. :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är med och tävlar om att bli veckans ekipage. Kan inte du vara snäll och göra mig jätteglad genom att rösta på mig. Det tar inte lång tid. http://mlidahlgren.blogg.se/2010/june/final-veckans-ekipage-rosta.html#comment

jag är nr 4 om du vill göra mig lite extra glad:)

2010-06-12 @ 14:23:31
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: ................

du är ju alldeles för stor för yassy

jag tycker synd om henne som måste bli riden av dig

du har ju redan en häst så då måste du inte ha yassy

stackars yassy och din häst för du sviker ju din häst då

2010-06-14 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0