Vet ni vad?

Idag galopperade jag för första gången på länge. :) De va superskojj och hon frustade i varenda galoppsprång, så kul tyckt ehon det var att få springa! Men lite knäpp va hon. Kändes som hon var precis över allt hela tiden, benen bara sprätte och ja, allmänt knäpp. Typ rädd för precis allting, en gång blev hon rädd för en blomma. Då förstår ni nog. ;) Men hon var ändå jättefin, stadig i formen men väldigt less på slutet.

Imorgon blir det att fara ut på nån skogstig, var nästan en vecka sen. Tror det blir så hela veckan som kommer,förutom de dagar jag ska hoppa. Rider bara hon tills på söndag, sen åker jag till Stockholm och kommer hem dagen innan jag ska tävla, så åker nog direkt till ÖOR och rider en liten stund på deras bana.

Dagens vill ha: Lamicell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0