BUUUS hést

Chacha alla bloggläsare :) Idag va pollen väldigt,väldigt pigg. Började med att hon slet sig när jag tog in henne. Lagomt kul? Vet faktiskt inte varför hon gjorde de. Kanske blev rädd för transporten som kom. Men iaf så sprang hon en vända runt stallet i fullt sken. Som tur va gjorde hon inte illa sig. :) 

För övrigt måste jag tillägga att jag har ett sto! När jag red gick hon så snällt i form och arbetade på med ryggen och bakdelen. Kunde dessvärre inte göra så seriösa övningar. Red på stallplanen *hosthost* , stog en massa trnasporter dår så man fick rida sicksack.
Men jag kom på en smart väg så jag kunde rida runt runt och galoppera på ett ställe. Då gick hon skitbra! :D

Undrar varför hon inte är såhär när jag rider seriöst och verkligen försöker , hehe.. ;)

Bara jag som tycker hon ser busig ut? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0