Färga man och svans?

Ska färga håret själv nån dag framöver. Kom då att tänka på om man kunde färga en hästs man och svans? Googlade lite på det men verkar inte som nån annan har tänkt på de. Beror nog på att det är en ganska sjuk ide ;) Men hur coolt skulle de inte va att blondera en kolsvart hingst? Okej kanske lite fräckt mot den.
Men tex en fux skulle man ju kunna färga man och svans svart. Det skulle va snyggt.
Skulle inte förvåna mej om det kommer hårfärger för hästar! Fast toningar som kanske går bort efter 2-3 tvättar. Jag skulle faktiskt vilja testa det. Men fråga är hur mkt det sliter på hästens tagel? :)

 


Kommentarer
Postat av: amanda

jag har alltid velat prova det:P vet inte hur många gånger jag nästan köpt en färggrej;)

2010-03-08 @ 09:18:37
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min tränare har en skimmel som brukar ha rätt såå gul man och svans, och hon brukar faktiskt blondera hästen, såå det går ju som sagt va att göra det om man vill :))

2010-03-08 @ 13:07:28
URL: http://petraebbesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0