Finaste tjejen..

Red dressyr idag med mammas grupp. Gjorde en jättebra övning för framtunga hästar. Funkade super på lilla B. :) Om ni läst inlägget under hur det hade gått igår så var det ingenting mot idag! Så underbar häst alltså :D Övningen gick ut på att man skulle fatta galopp ur en skänkelvikning. Funkade jättebra och hon lossnade verkligen där. Men på slutet gick hon nog endå bäst av allt. Hur smidig som helst och lydde minsta lilla jag bad henne om. För att inte tala om traven jag fick i henne! Sen galoppen var ett stort +++ idag. Hon behöll formen även när jag gick ut på rakt spår + att hon inte sprang iväg som hon har tendens till att göra. Åhh älskar min lila tjej :D<3

Fick också veta att det är klubbtävling den 13e. Alltså nästa helg ;) Tror det blir att starta 90, 1m och verkligen satsa på två felfria rundor! Nu börjar faktiskt kondisen bli lite bättre efter all dressyr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0