När ett problem är borta kommer nästa

Som rubriken säger. Har fått ett nytt problem med Bugzi. Nu när jag hittat alla knappar på henne och vet hur jag ska få hon att trava med bra fart och så , då går hon inte att bromsa?! Bushästen har typ lärt sej att bara springa iväg ännu snabbare när man ska försöka samla ihop henne och så :) Hon är allt lustig hon ;) Men de är ju bra att hon kan öka :D FÖR ÖVRIGT SÅ VILL JAG TÄVLA DRESSYR NU! Hon är ju så himmla snyggish ;D Måste bara få bort lite till av tjockmagen så :p Och hon har börjat fått en assnygg rumpa , den börjar bli jättebra musklad. Det märktes i fredas på hoppträningen, min tränare sa att det är så stor skillnad på henne sen jag fick henne. För i början kasta hon sej bara över hinderna och man hade ingen kontroll efteråt. Men nu hoppar hon med runda fina språng och använder verkligen ryggen och så. Lalala min bästahäst♥ :D
Gud vad jag sitter och skryter om hur bäst och underbar hon är haha ;) men de är ju sant :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0