Tålamod

Idag gick väl ridningen sisådär. B låg så otroligt mycket i vänstersiden. Trodde jag skulle bli galen, hon har ju inte varit så på jättelänge. Kan ha och göra med att jag bytt bett. Ska testa byta tillbaks imorron och kolla om det beror på de.

Självklart fanns det ju många plus idag också :) : 
Orkade verkligen samla ihop sej i galoppfattningarna
Behöll formen utan att bli springig i galoppen
Fick bromsa för att hon inte skulle trava på så mkt
Behöll balansen bra i vänd rätt upp osv.

Ska hoppa på onsdag ;) Taggar jättemkt! Hoppas det går bra så vi känns helt fitforfigt inför klubbisen. :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: bra för det är den finaste färgen:D fast jag har ju ljusblått men det är för det passar bäst på Harry^^

2010-03-08 @ 20:55:26
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv:har tänkt det många gånger men jag tror ändå att det blir mörkblåa;)

2010-03-09 @ 06:25:39
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0