Utmanad

Jag blev utmanad av Amanda

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 speciella saker om mig:

1. Jag är verkligen superrädd för spindlar. Kan svimma tillochmed.
2. Måste göra vissa saker annars kommer nått hemskt att hända
3. När jag äter kan inte sista tuggan va nånting av kött, utan måste va tex ris,pasta.
4. Om jag sopar vid min box måste jag sopa hela stallet
5. Är blond igentligen
6. Saker i stallet måste ligga på ett speciellt sätt

Jag utmanar:
www.malindw.blogg.se

www.annawestermark.blogg.se

www.charente.blogg.se

www.hannaforsberg.blogspot.com

www.hoppbloggen.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0