Varför?

Läste just att SURFs lok tävling var inställd. Lagomt kul, nu blir det ju ännu längre tills vi får komma ut och tävla på riktigt! Hatar att bo här uppe i norrland. I skåne är det typ tävlingar året om..  
Menmen,de som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller?

Kan ju glädja mej med att Bugzi va otroligt fin idag. Hade öronen frammåt hela tiden och var ovanligt sammarbetsvillig, även fast hon blev less. Blev ett riktigt krävande pass,
tempoväxlingar, små volter, skolorna, övergångar! You name it ;)
Enda minuset var väl att jag inte riktigt fick loss hon i vänstersidan. Har väldigt svårt för att få det själv, utan behöver nån som hjälper mej och peppar.

Ska hoppa 2 träningsrundor på lördag. Typ inga anmälda, men vi bestämde oss för att bygga bana och hoppa endå. Man får se det som en träning och få mer rutin. :) 90, 1m ska jag hoppa.
Tror inte det kommer vara några problem nu, hennes ork har blivit såå mycket bättre sen sist. Bara hon inte blir för taggad första rundan.. :) Sen så ska jag rida mkt bättre!, sist red jag ju hur dåligt som helst.. hade ingen power i henne, släppte iväg henne just framför hinderna,tog aldrig tillbaks henne osv. men nu tar vi nya tag :D

Bildbrist!


Kommentarer
Postat av: Amanda

kul att det gick bra:D och man väntar alltid för länge;)

2010-03-12 @ 13:30:44
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0