Långtur

Idag for jag och en annan från stallet ut en liten längre bit. Det var väldigt uppskattat,men sanden tycke Baggis vi kunde hoppa över. haha :) Nä, men måste säga att hon gick ritigt bra idag. Tänte jobba igenom henn ute för första gången! Lär inte bli sista,
för framåtbjudningen finns redan där så man kan koncentrera sig på annat. :)

Sen börjar jag bli vääldigt nervös inför söndag. Haha, jag har verkligen inga tävlingsnerver! De är typ nästan en vecka kvar men det är de enda som finns i min skalle nu. Men får tänka positivt , men de går inte !
Tänker bara de västa som kan hända osv! 
Är också nervös,om de typ går dåligt känns de konstigt eftersom många vet vem Bugzi är och att hon är så duktig... :(

Vi kommer också starta först. Hatar de, men ut och sätta press på dom andra redan från början!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0