Överlycklig!

Jag måste nog vara världens lyckligaste 14 åring idag. :) Allting har bara gått så himla bra! Började dagen med att vara 20 min sen till tävlingen,men hann gå banan i sista sekund. Inte nog med det hade vi glömt både spö och nummerlapp hemma. Var bara tur att jag startade sist..

Sen på framhoppningen kändes hon inte alls bra, blev backlägen och hon var aldirg framme. Men som vanligt inne på banan kom vi igång och hon hoppade allt super! Blev en del hinder vi kom nära men gör ingenting. Eftersom jag var näst sist ut så bestämde jag mej att satsa gärnet och det gick hem! Blev 1:a och vann med 2 hundradelar.. HON ÄR BÄST I VÄRLDEN♥

Sen i andra klassen var hon supertrött på framridningen. Kändes som vi skritthoppde över hinderna, hon kändes likadan inne på banan men jag fick igång hon innan första hindret och hon fick ett ruskigt bra grundtempo! Grunden satt klockrent Men hon slog i sista hindret ganska rejält,jag trodde hon rev och tappade all koncentration,därav glömde jag bort omhoppningen! Haha,fick gissa mej fram och tog vääärldens längsta vägar!
Hoppade en bank för första gången också, no problems! Vi slutade på en 8e plats av 9 plac. :)

Förresten vann jag 200 kr på AB Nians hästaffär. Dom pengarna la jag på ett schabrak jag gått och dregglat över hur länge som helst!



/Mikaela å världens bästa B<33

Kommentarer
Postat av: jenny

gratttiis :-D :-D

2010-05-21 @ 22:55:41
Postat av: Amanda

GRATTIS! vilken tur du hade i andra klassen!;)

2010-05-22 @ 08:07:27
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0