Veckans typ första

Som ni kanske märkt har jag 0 motivation att göra inlägg.. Har ingen aning om vad jag ska skriva om. Sen orkar jag verkligen inte sitta vid datorn när det är så underbart fint väder!

Ska iaf snart iväg och kolla på en häst mamma har lektion för. Det ryktas att det är riktigt fin. Det återstår bara att se! :-)

Ikv far jag till Bugzi. Känns lite jobbigt att rida vid 9 på kvällen så blir nog bara att jag travar ut en stund. Imorron är det tävling, går därför bara halvdag i skolan! Jippi! Ska hoppa 95 och 105. Vi satasar nu på 2 0-0 rundor och bra flyt. Sen testa på lite mer omhoppning i 95 :).

Förresten så hoppade jag lite igår. Tog nått språng bara för att känna igenom henne. Superfin som vanligt. Tog också ut vattenmattan och la vatten på. Första gången vi skulle hoppa sa det nästan pallnit men jag skulle över till vilket pris som helst, så stillastående hoppade vi, inte såg de snyggt ut men vi kom över! Sen gick det jättebra :).


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: tack!:D det är ett par mountain horse supreme rider:) och ja han är väl bättre nu iaf hoppas jag:)

2010-05-20 @ 17:34:05
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg i ett! -Vinn ett schabrak från Schockemöhle

Sv; Tack så jättemycket :D

2010-05-20 @ 22:24:53
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Erika

Hur högt har ni tävlat? :D

2010-05-21 @ 10:49:06
URL: http://nogg.se/shazli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0